Strony

sobota, 22 grudnia 2012

TUSAL 2012 i biżuteria

Ostatnio wróciłam do swojego dawnego hobby czyli to wyrobu biżuterii. Zajmowałam się tym nim zaczęłam wyszywać i szydełkować. Teraz pokażę Wam komplet z perełek. Użyłam perły Swarovskiego w trzech kolorach, niedużych 6 i 8 mm. Połączyłam je z naturalnymi perłami rzecznymi.
Komplet składa się z naszyjnika, bransoletki i kolczyków.




No i oczywiście spóźniony TUSALOWY słoiczek. Mój upominek dla tusalowej zwyciężczyni już poleciał do Cyber Julki.


2 komentarze:

  1. Gdy przyjdą Święta w srebrnej bieli,
    gdy Stary Rok w Nowy się zamieni,
    przyjmij gorące me życzenia,
    niech Ci się spełnią wszystkie marzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo. Wszystkie komentarze zawsze bardzo mnie cieszą. Pozdrawiam Was serdecznie...