Strony

czwartek, 3 stycznia 2013

No i mamy Nowy Rok

Wszystkim życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, oby był lepszy od poprzedniego.
Ja zaczęłam ten rok od wyrobów biżuteryjnych. Tym razem pokażę Wam naszyjnik z czerwonej, pomarańczowej i gołębiej ceramiki. Koraliki przekładane są kryształkami Swarovskiego. Choć zdjęcie tego nie oddaje wyszedł bardzo ładnie i efektownie.




Do kompletu dorobiłam kolczyki



Na koniec przepis na pyszny po prostu pyszny jabłecznik, który zrobiłam już jakiś czas temu, ale polecam wszystkim. Przepis zaczerpnięty z Mój kuchenny Świat. Niebo.
Trochę pracochłonny, ale bez przesady. Zapewnia warto go upiec...

Smacznego...

1 komentarz:

  1. mniam wyglada pysznie...bizuteria tez sliczna...poczatek roku rozpoczety...wszystkiego dobrego...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo. Wszystkie komentarze zawsze bardzo mnie cieszą. Pozdrawiam Was serdecznie...