Strony

wtorek, 20 grudnia 2011

Hura hura wygrałam

Pierwszy raz w życiu coś wygrałam. Udało mi się w Candy w Haftowanych Prezentach. Nawet nie wiecie jak się cieszę:)))) Ale gapa ze mnie straszna. Losowanie było 17.12, a ja dopiero dzisiaj rano zobaczyłam wyniki. Banan radości na mojej twarzy wzbudził u mojego męża nielada zdziwienie hehe. Musiałam śmiesznie wygladać. Już nie mogę się doczekać paczuszki. Bardzo dziękuję organizatorce za wspaniałą zabawę....

Na forum Złote Rączki już skończyła się wymianka. Dostałam przepiękne prezenty od Nowalijki. Były to cuda zrobione z bibuły.

Nowalijko bardzo Ci dziękuję za te wszystkie śliczności.
Niestety nie mogę Wam jeszcze pokazać co poszło do mojej połóweczki bo poczta zgubiła moją paczkę i moja połóweczka jeszcze nie dostała prezentu. Musiałam składać reklamację. Jest mi bardzo przykro z tego powodu bo to była moja pierwsza taka wymianka. Mam jednak cały czas nadzieję, że paczuszka się znajdzie i dojdzie do adresatki. Jak tylko będę miała jakieś wieści czy doszła to pochwalę się co wysłałam.


Brałam też udział w wymiance książkowej i do mnie paczuszka już doszła. Czeka grzecznie na Wigilię schowana w szafie. Moja paczuszka też już poszła i mam nadzieję, że tym razem nie zginie:))


1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że ci sprawiłam radość na święta, że ci się paczuszka podobała, bo to też moja pierwsza wymianka :)

    Nowalijka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo. Wszystkie komentarze zawsze bardzo mnie cieszą. Pozdrawiam Was serdecznie...