Strony

sobota, 16 lutego 2013

Wymianka organizacyjnie....

Bardzo się cieszę, że, aż tyle osób zgłosiło się na moją wymiankę. Mam nadzieję, że będziemy się wspólnie świetne bawić. Zgłosiło się 24 osoby + ja czyli 25. Niestety musiałam wykreślić z losowanie 3 osoby, które nie dosłały mi na czas swojego adresu. Tak więc ostatecznie jest nas 22 osóbki:))) Pary wylosowałam i przedstawią się następująco.

1. Szycie Isabe - Anna M
2. Iwona - mrumru
3. Atramk - Fressia Rosa
4. Ewelina - kasiekw
5. Magda Z - Butterchili
6. Jadzik - Anko
7. margeritka_gg - Joanna J
8. szczesliwy zakatek - monik86
9. Etolie - Agnieszka L
10. Lexie's Art - pomieszane - poplątane
11. niezwykły zakątek - Czarna Dama.

Przypominam, że paczuszki muszą dotrzeć do Waszych połówek najpóźniej 20 marca. 21 marca nastąpi prezentacja na blogach. Pamiętajcie też żeby przesłać wasze prace do mnie. Zdjęcie ma być podpisane adresem bloga. Adresy wyślę na wasze maile w ciągu kilku najbliższych dni.  Życzę Wam wspaniałej zabawy przy tworzeniu upominków:)))
Chciałam też powitać moich nowych obserwatorów. Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądacie. Pozdrawia wszystkich i życzę miłego weekendu

9 komentarzy:

  1. życzę udanej wymianki, a ja muszę przeprosić że nie dosłałam adresu, byłam pewna, że to zrobiłam :o(
    no cóż trudno się mówi , następnym razem będę bardziej uważała
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, że nie wyszło, a dobry gospodarz lepiej dba o swoje pozdrawiam Dusia [taki problem przypomnieć?]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było jasno napisane, a ja przypominałam w którymś poscie o przysłaniu adresów

      Usuń
    2. Ja osobiście dziękuję Gospodyni za post z przypomnieniem o wysłaniu adresu, bo sama o tym zapomniałam i byłby klops a nie wymianka :-)
      Mam nadzieję, że dalsza część zabawy będzie już samą przyjemnością.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Dziękuje Ci bardzo bo ja naprawdę chcę żebyśmy się dobrze bawiły:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. tak wiem ,że przypomniałaś, i nie obwiniam ciebie, po prostu gapa ze mnie :o)
    jak mówiłam wcześniej, następnym razem się poprawię
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było raczej do Dusi bo wyczułam przytyk z jej strony, ale jeśli byś chciała mogę się z Tobą wymienić prywatnie:)

      Usuń
  4. Wysłałam mail, widocznie coś nie doszło, szkoda :(. Życzę dobrej zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mój blog po odbiór wyróżnienia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo. Wszystkie komentarze zawsze bardzo mnie cieszą. Pozdrawiam Was serdecznie...