Strony

niedziela, 3 marca 2013

Niespodzianka i jajka

Cierpię jak zwykle na chroniczny brak czasu. Na domiar złego Basia ciągle choruje i trudno mi się robótkowo ogarnąć. Nie próżnuję jednak. Trochę spóźniam się z RR Cookie Time, ale Sylwia, nic się nie martw w tym tygodniu postaram się wysłać do Ciebie paczuszkę z kanwą. Ponadto Sal u Pelasi, kończę pierwszy obrazek i w następnym poście już się nim pochwalę:) Szykuję też prezent dla mojej wymiankowej pary.
Spotkała mnie baaaardzo miła niespodzianka. Jakiś czas temu zostałam 100 obserwatorem u Elżusi i ona postanowiła mnie obdarować. Dostałam prześliczne, cudowne, fantastyczne prezenty, za które baaaardzo dziękuję.






Sama poczyniłam zakupy jajkowo - kordonkowe i postanowiłam zrobić w tym roku szydełkowe pisanki. Już nawet zaczęłam. Jest to dla mnie wyzwanie bo robię to pierwszy raz w życiu, ale bardzo mi się podoba. Robi się szybko i wychodzi prześlicznie:)


W Świnoujściu można niestety kupić jedynie jajka styropianowe, ale mam za to frajdę bo mogę sobie pomalować farbkami, a moja córeczka jest wniebowzięta, że może mi przy tym pomagać:)


Pozdrawiam wszystkich, a uczestnikom mojej wymianki przypominam, że 21 marca publikuję zdjęcia naszych upominków. Niektóre osoby już przysłały mi zdjęcia swoich prezentów.


2 komentarze:

  1. Piękne jajo i cudne przydaśki :)
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne przydasie dostałś ..
    Ciekawia mnie twoje szydełkowe jaka , ja też troche porobiłam wzór na bombke i jakos juz poszło ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo. Wszystkie komentarze zawsze bardzo mnie cieszą. Pozdrawiam Was serdecznie...