Strony

poniedziałek, 22 września 2014

Wróciłam wreszcie.... ufff

Witajcie po baaaaaaardzo długiej mojej nieobecności.
Ojej jak dawno mnie tu nie było. Moja nieobecność związana była z tym, że urodziłam dziecko
i wierzcie mi nie miałam czasu ani nawet chęci żeby robótkować. Teraz dzidziuś już się troszkę odchował i postanowiłam wrócić do swojego ukochanego hobby. Będę się starła tu nadal pokazywać swoje prace.
Ponieważ uwielbiam podglądać Wasze blogi,moje kochane, więc będę często gościć u Was. Liczę też troszkę, że czasem do mnie zajrzycie:))))
Póki co nie zaczynam nic nowego. Uparłam się i postanowiłam dokończyć dawno już rozgrzebane prace, które odłogiem leżą na dnie szafki. Pierwsze moje zmagania pokażę jutro raniutko.
Pozdrawiam Was serdecznie w ten deszczowy dzień. nawet nie wiecie jak się cieszę, że znów tu jestem 

2 komentarze:

  1. Gratulacje!!!!!
    Długo wytrzymałaś na odwyku, od marca .... :)))
    Niech się zdrowo chowa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że to był odwyk przymusowy, ale już wracam do nałogu:)))

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo. Wszystkie komentarze zawsze bardzo mnie cieszą. Pozdrawiam Was serdecznie...